1. Bendrosios nuostatos

1.1. Šios prekių pirkimo – pardavimo taisyklės (toliau „Taisyklės“) yra šalims privalomas teisinis dokumentas, kuriame nustatomos Pirkėjo ir Pardavėjo teisės bei pareigos, prekių įsigijimo bei apmokėjimo už jas sąlygos, prekių pristatymo ir grąžinimo tvarka, šalių atsakomybė bei kitos su prekių pirkimu – pardavimu internetinėje parduotuvėje SAKEMAMA.LT susijusios nuostatos.

1.2. Pirkėjas, pateikdamas užsakymą patvirtina, kad sutinka su šiomis Taisyklėmis.

1.3. Sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo laikoma sudaryta nuo to momento, kai Pirkėjas internetinėje parduotuvėje suformavęs prekių krepšelį, nurodęs pristatymo adresą, pasirinkęs atsiskaitymo būdą ir susipažinęs su Taisyklėmis, paspaudžia mygtuką “Pirkti”.

2. Prekių pristatymas

2.1. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas.

2.2. Pardavėjas įsipareigoja pagaminti prekes per 5-7 darbo dienas ir pristatyti jas Pirkėjui per 1-3 darbo dienas po pagaminimo. Šie terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Kartu Pirkėjas sutinka, jog išimtinais atvejais prekių pristatymas gali vėluoti dėl Force Majeure aplinkybių.

2.3. Pirkėjas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.

2.4. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

2.5. Jei nėra galimybės užsakytų prekių pristatyti viena siunta, Pardavėjas turi teisę pristatyti prekes keliomis siuntomis.

2.6. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

3. Prekių kokybės garantija

3.1. Visi internetinėje parduotuvėje SAKEMAMA.LT parduodamų prekių duomenys nurodomi prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme.

3.2. Pardavėjas neatsako už tai, kad internetinėje parduotuvėje SAKEMAMA.LT esančios prekės savo spalva, forma ar kitais parametrais gali neatitikti realaus prekių dydžio, formų ir spalvos dėl Pirkėjo naudojamo vaizduoklio ypatybių.

4. Prekių grąžinimas ir keitimas

4.1. Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001m. birželio 29d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo”.

4.2. Pirkėjas grąžinamas prekes turi išsiųsti registruota siunta. Registruotos siuntos numeris privalo būti pateiktas Pardavėjui ne vėliau kaip per 24 val. po išsiuntimo.

4.3 Grąžinamų kokybiškų arba keičiamų prekių grąžinimo išlaidas apmoka pirkėjas.

4.4. Norėdamas grąžinti prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 7 (septynias) dienas nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant prekės ir/arba siuntinio nuotraukas aprašančias iškilusią problemą.

4.5. Prekės, kurios yra individualizuotos pagal užsakymą arba pagamintos pagal užsakymą atsižvelgiant Jūsų konkrečius reikalavimus ar tekstus, yra negrąžinamos, nebent jos yra nekokybiškos.

4.6. Pardavėjas neatsako už Pirkėjo neteisingai pateiktus duomenis, tokius kaip vardas, pavardė, adresas ar kita Pirkėjo pateikta informacija. Neteisingai pateikus duomenis, prekė nėra keičiama į kitą.

4.7. Jei prekė yra neasmeninta, t.y. pirkėjas pirko prekę be papildomų tekstų ar vaiko metrikų, tada prekė gali būti grąžinama laikantis prekių grąžinimo taisyklių.

4.8. Prekės grąžinamos ant siuntos esančiu siuntėjo adresu.

4.9. Grąžinama prekė turi būti tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą (užsakymo, pavedimo kopija).

4.10 Grąžinant kokybišką prekę, Pirkėjui grąžinama tik už prekę sumokėta pinigų suma. Siuntimo išlaidos pirkėjui nėra grąžinamos.

4.11. Grąžinant gautą ne tą prekę, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti tokią prekę reikalinga preke. Neturint reikalingos prekės, Pirkėjui grąžinami visi pinigai (už prekę, ir patirtas faktines siuntimo išlaidas).

4.12. Kai grąžinama nekokybiška prekė, Pardavėjas įsipareigoja pakeisti nekokybišką prekę analogiška preke arba grąžinti Pirkėjui pinigus.

4.13. Norėdamas grąžinti nekokybišką prekę(-es), Pirkėjas gali tai padaryti per 14 (keturiolika) dienų nuo prekių pristatymo Pirkėjui dienos, informuodamas Pardavėją el. paštu, pridedant nekokybiškos prekės ir/arba siuntinio nuotraukas, aprašančias iškilusią problemą.

4.14. Grąžinama nekokybiška prekė turi būti tvarkingoje pakuotėje, nesugadinta, nenaudota, tos pačios komplektacijos, kokios Pirkėjas ją gavo, nepraradusi prekinės išvaizdos. Grąžinant prekę būtina pateikti popierinį (atspausdintą) jos įsigijimo dokumentą.

4.15. Pardavėjas turi teisę nepriimti Pirkėjo grąžinamų prekių, jei Pirkėjas nesilaiko šiame straipsnyje nustatytos prekių grąžinimo tvarkos.

4.16. Jeigu už prekę Pirkėjas mokėjo dovanų kuponu, tai grąžinamas kuponas ir kita papildomai sumokėta suma (jei ji buvo sumokėta).

4.17. Jeigu Pirkėjas grąžina prekę, pirktą su nuolaida, grąžinama už prekę sumokėta suma su galiojusia nuolaida.

4.18. Pardavėjas gavęs grąžintą prekę, informuoja apie tai Pirkėją. Pirkėjui grąžinami pinigai už grąžintą prekę per 7 (septynias) darbo dienas.

Reikia pagalbos?

Rašyk mums užklausą adresu rasyk.mamasake@gmail.com ir mes atsakysime tau visus klausimus susijusius su prekių pristatymu ir grąžinimu.